– Gi dine innspill til fremtidens lærerutdanning!

Nylig la Regjeringen frem den lenge bebudede stortingsmeldingen om læreren og lærerrollen. Venstres Odd Einar Dørum er saksordfører for meldingen som skal behandles i Stortingets Kirke-, utdanning- og forskningskomite den kommende måneden. Nå ønsker han direkte innspill fra elever, lærere, foreldre, Venstremedlemmer og andre som er opptatt av den nye lærerutdanningen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

KUF-komiteen skal etter planen avgi sin innstilling onsdag 25. mars, mens selve debatten vil foregå i Stortinget torsdag 2. april.

– Komiteen skal bruke den neste måneden til å behandle saken, og i den forbindelse kommer jeg til bruke denne bloggen til å samle innspill for å gjøre meldingen bedre. Jeg trenger dine innspill, enten du er lærer, elev, forelder eller Venstre-medlem, sier Dørum.

Gå direkte til Odd Einars blogg ved å trykke her.

Dørum er saksordfører i Stortinget for den nye meldingen om lærerutdanning, og håper på innspill i prosessen.

Foto: Lasse Thue

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**