Østfold Venstres nye organisatorisk nestleder kommer fra Rakkestad!

– Dette blir virkelig en spennende utfordring sier Jan Tore Gjøby. Han ble valgt til organisatorisk nestleder på årsmøte til Østfold Venstre i Marker i helgen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Østfold Venstre avholdt sitt årsmøte på Solstrand i Marker fredag og lørdag. Møte viste at Venstre er på full fart fremover i fylket. Nær 40 engasjerte Venstrefolk var samlet og stemningen var høy. Fredag fikk fylkeslaget fikk besøk at nestleder i Venstre, og leder av programkomitene, Ola Elvestuen, som gjennomgikk forslaget til nytt program for Venstre.

På lørdag fikk årsmøtet besøk av Odd Einar Dørum. Dørum og 1. kandidat, Rita Sletner, motiverte årsmøtedelegatene i forkant av valgkampen. Det var ikke tvil i forsamlingen om at Østfold skulle få en stortingsrepresentant fra Venstre etter årets valg.

Jan Tore Gjøby

Foto: Rakkestad Venstre

Under valget ble Jan Tore Gjøby, som også er leder i Rakkestad Venstre, valgt til organisatorisk nestleder i fylkesstyret.

– Dette blir virkelig en spennende utfordring sier Jan Tore Gjøby, som gleder seg til å ta fatt på oppgaven. I styret sitter også rakstingen Britt Bye som sekretær. Gjøby ble også valgt til utsending til Venstres landsmøte i Stavanger, 24.-26. april 2009

Her er det nye styret i Østfold Venstre:

Sindre Westerlund Mork – Moss

Organisatorisk nestleder