Invitasjon til medlemsmøte og politisk debatt

Torsdag 5. februar arrangeres det fellesmøte med Oppdal, Rennebu, Meldal og Midtre Gauldal Venstre. Fokus for kvelden er skolering og politisk debatt, og førstekandidat ved stortingsvalget, Guri Melby, vil bidra. Vi håper så mange som mulig kan komme til et spennende politisk møte

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Møtet vil foregå i kommunestyresalen, Berkåk torsdag 5.februar kl. 19.00.

Den 28.april i fjor ble det holdt et møte på Kommunestyresalen i Oppdal med deltakere fra Rennebu og Oppdal Venstrelag. Guri Melby deltok. Temaet var Venstreskolen, trinn en. En vellykka, lærerik kveld der Venstres historie og organisasjon ble gjennomgått, men der det også ble plass til mye generell prat om politikk.

Guri Melby

Nå gjentar vi opplegget, denne gang på Berkåk. Nå er det vår førstekandidat ved stortingsvalget, Guri Melby, som deltar! Fremdeles vil temaet omfatte noe av Venstreskolen, men ettersom Guri er medlem i den komiteen som har utarbeidd utkast til program for neste stortingsperiode, vil det bli via en tid til den biten. Ellers som alltid der slike som oss samles vil praten omkring politiske saker gå friskt og engasjert!

Vel møtt!!

Hilsen