Velkommen til årsmøte

Fredag 6. februar kl. 17.00 kan Tønsberg ønske velkommen til årsmøte i Vestfold Venstre. Stedet for møtet er Quality Hotel Tønsberg og årsmøtet går over to dager. Årsmøtet får bl.a. besøk av Abid Raja og Terje Breivik.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Stem Venstre! Med blomster

Foto: Gunn-Torill Homme Mathisen

Fredagens program starter kl 17.00 med registrering og omhandler ellers de formelle årsmøtesakene. I tillegg er det valg av landsmøteutsendinger og gjennomgang av innkomne forslag til politiske uttalelser. Frist for innsending av forslag er 4. februar. Fredagens møte avsluttes med middag kl 20.30.

Lørdag 7. februar starter årsmøtet kl 09.00 og her vil valgkamp og programarbeid være sentrale temaer. Årsmøtet tar en pause og delegatene samles to-tre steder i Tønsberg sentrum for utdeling av valginformasjon. I tillegg blir det appeller på Tønsberg torv kl 12.00 av hhv. Abid Raja og Kåre Pettersen.

Valg 2009

Foto: KRD

Årsmøteforhandlingene fortsetter etter lunsj kl 13.00, hvor tiden er satt av til politiske uttalelser samt gjennomgang av eventuelle innkomne endringer til versjon to av det foreslåtte stortingsvalgprogrammet for Venstre.

Vel møtt til årsmøte i Tønsberg!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**