Venstre med konkurranser for kreative og samfunnsengasjerte mennesker!

Venstre er et parti i tiden og inviterer alle til deltakelse i konkurranser omkring tema som: Film, Musikk og design, og premiene er på hele 10.000 kroner for hver sjanger. Bli med da vel enten du stiller alene, sammen med en vennegjeng eller klassekammerater.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Venstres filmkonkurranse 2009

Går du med en filmskaper i magen? Er du samfunnsengasjert? I så fall bør du bli med i Venstres filmkonkurranse 2009. Lag en film om menneskeskapte klimaendringer, utfordringer i skolen eller rusavhengighet og vinn 10.000 kroner! Gå inn på www.venstre.no/filmkonkurranse for konkurranseregler og mer informasjon.

Venstres musikkonkurranse2009
Liker du å komponere musikk? Er du også samfunnsengasjert? I så fall bør du bli med i Venstres musikkonkurranse 2009. Konkurransen går ut på å lage en kort melodi som Venstre kan bruke på internett/radio/mobil i forbindelse med høstens valgkamp. Vinneren får 10.000 kroner. Gå inn på www.venstre.no/musikkonkurranse for konkurranseregler og mer informasjon.

Venstres designkonkurranse2009
Er du kreativ, samfunnsengasjert og klar for en utfordring?I så fall bør du bli med i Venstres designkonkurranse 2009. Konkurransen går ut på å lage ett eller flere t-skjortemotiv som Venstre kan ta i bruk i valgkampen. Den som lager den beste t-skjorten vinner 10.000 kroner! Gå inn på www.venstre.no/designkonkurranse for konkurranseregler og mer informasjon.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**