Unge Venstre Grimstad!!

Endelig har vi unge venstre igjen i Grimstad. Etter en liten ide i november og kjapp organisering var det første møte klart allerede onsdag 10. desember. Elleve medlemmer møtte opp på det første møte sammen med Øystein Haga, Hans Antonsen, Olaf Engestøl og Katrine Ness. Venstre var veldig hyggelige og spanderte pizza og brus til møtet.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

På dette oppstartsmøte ble det holdt et valg for det neste halvåret. Siden det ikke eksisterte noe unge venstre Aust Agder ble dette også opprettet på møtet.
Folk som ble valgt inn i styret:

Unge Venstre

Foto: Tank Design

Aust-Agder Unge Venstre (vil være en del av Agder Unge Venstre):
Leder: Jon
Nestleder: Peter
Sekretær: Elisa
Styremedlem: Cedrik
Kasserer: Kjetil

Grimstad Unge Venstre
Leder: Cedrik
Nestleder: Silje
Sekretær: Elisa
Styremedlem: Torbjørn
Kasserer: Kjetil

Vi i Unge Venstre Grimstad har opprettet en blogg som vil værer opp i løpet av romjula: denne fiinner du her. Her må det bare følges med og det vil bli lagt ut info, bilder og nyheter i framtiden

Vi er fort voksende og vi er nå rundt 15 medlemmer. Møtene våre er den første onsdagen i hver måned (neste møte er 7. Januar). Vi håper vi kan hjelpe til å komme med ungdommens syn på saker og bidra med å hjelpe Venstre fremover.

Artikkel Agderposten
Artikkel Grimstad Adressetidende