Fylkesårsmøtet lagt til Bardufosstun

Årsmøtet skal være i Målselv i år, og det er lagt til Bardufosstun 7.-8. februar. Sentral gjest er stortingsrepresentant Odd Einar Dørum.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Odd Einar Dørum

Foto: Rune Kongsro

Dørum har flere ganger tidligere besøkt fylkesårsmøtet, siste gang på Finnsnes. Han har senere både som minister og stortingsrepresentant besøkt flyskolen og Forsvaret på Bardufoss og Universitet i Tromsø. Dørum sitter i Utdanningskomiteen, men er også forsvarspolitisk talsmann for Venstre ettersom partiet ikke har noen i Forsvarskomiteen denne perioden.

Dørum er inne i siste år som stortingsrepresentant, men vil stå på i valgkampen for Venstre. Han er forøvrig ute med boka "Ombudsmann på jobb", hvor han forteller om noen av de vanskelige politiske sakene han sto overfor som justisminister. Dørum taler så tidlig som kl 10:30 på lørdag.

Bardufosstun hotell og treningssenter

Foto: Roar Sollied

Årsmøtets hovedpost i år er programarbeid foran stortingsvalget. Invitasjon kommer om noen dager, og påmelding bør skje (med antall og/eller navn) innen 26. januar.

Det blir tid til en skitur i lysløypa før festmiddagen på lørdag ….

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**