Atle Rui ny leder!

Atle Rui ble enstemmig valgt til ny leder i Skien Venstre på årsmøtet 4. desember. Gustav Søvde ble ny politisk nestleder, mens Susanne Rimestad ble ny organisatorisk nestleder.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Atle Rui
Gustav Søvde

Foto: Geir Arild Tønnessen

Susanne Rimestad

Foto: Geir Arild Tønnessen

Trioen Atle Rui, Gustav Søvde og Susanne Rimestad skal styre Venstreskuta i Skien det neste året. Og den viktigste satsingen nå er Stortingsvalget neste år. Der vil Venstre i Telemark jobbe hardt for å få Tonje Løwer Gurholt på Tinget, og Gustav Søvde som vararepresentant!

Ellers i styret finner man Beate Pedersen som studieansvarlig, Freddie Irving Nordhov sekretær, Kenneth Berg kasserer og styremedlemmene Torunn Natvik Hoen og Geir Arild Tønnessen.

Årsmeldingen viste et år med høy aktivitet, der Venstres posisjon i Skien i dag med varaordfører, hovedutvalgsleder og representanter i alle hovedutvalgenme ble diskutert. Det ligger mange og store utfordringen i Skienspolitikken foran oss, men vi vil fortsette i konstruktivt samarbeide med koalisjonspartnerne.

Det ble også satt opp en politisk status pr. i dag, og den viser flere store saker som Venstre har vært aktivie pådrivere i.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**