Forslag til reguleringsplan for Rødtangen småbåthavn

Forslag til reguleringsplan for Rødtangen småbåthavn er lagt ut til offentlig ettersyn. Planforslaget er fremmet av Rødtangen Båtforening.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Liten båt, nært

Foto: H. Bast

Utgangspunktet for arbeidet med planforslaget har vært Kommunedelplan for Holmsbu, Rødtangen og Kana.

Intensjonen med forslag til reguleringsplan for Rødtangen småbåthavn er å legge forholdene til rette for at eksisterende havn kan utvides og fornyes i henhold til de krav og behov som etterspørres i forbindelse med et moderne og sikkert havneanlegg for småbåter. Planforslaget skal samtidig ivareta arealbruk som sikrer allmennhetens tilgjengelighet og bruk av strandsonen.

Det skal utarbeides et forslag til utbyggingsavtale om parkeringsarealer. Forslag til avtale er utarbeidet og legges ut til offentlig ettersyn sammen med planforslaget.

Les reguleringsplanforslaget på kommunen sin hjemmeside

Frist for merknader og innspill er 20. desember 2008. Send gjerne en høringsuttalelse med din mening om forslaget til kommunen.

Eventuelle spørsmål og innspill til plan- og avtaleforslag kan rettes til:
Hurum kommune, Kultur, Plan og Bygg, 3482 TOFTE, tlf 32 79 71 00 eller pr e-post til [email protected].

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**