Vestfold Venstres nominasjonsmøte i Sandefjord lørdag 29. november

Venstres nominasjonsmøte i Vestfold for stortingsvalget 2009, vil bli holdt lørdag 29. november på Røde Kors-huset i Rådhusgt. 1 i Sandefjord.
14. november regner komiteen å legge fram sin endelige innstilling for lokallagene og medlemmene.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Nicolai Heldal

Foto: Tor Homleid

Nominasjonskomiteens leder Nicolai Heldal nevner samtidig at fristen for de enkelte lokallag i fylket til å komme med sine prioriteringer på 13 navn er satt til 31. oktober.

Etter at forslagene er kommet inn vil komiteen gjennomgå disse og ha som målsetting å ha klar en endelig liste for Vestfold 14. november.

Det er denne listen de drøye 40 utsendte lokallagsdelegatene skal ta stilling til på Røde Kors-huset i Rådhusgt. 1 i Sandefjord lørdag 29. november.

For kartbeskrivelse klikk her. (Se etter rød markering på høyre side i kartet)

Nedenfor gjengis innkallingen til lokallagsledere og styret i Vestfold Venstre slik dette ble sendt ut 31.10.08:
INNKALLING TIL NOMINASJONSMØTE I VESTFOLD VENSTRE

Det innkalles til nominasjonsmøte for Stortingsvalget 2009 for Vestfold Venstre.
Tidspunkt: Lørdag 29. november 2008 kl. 14.00

Sted: Røde Kors-huset, Rådhusgt. 1, Sandefjord.

Bemerk at valg av utsendinger skjer på lokalt nominasjonsmøte i den enkelte kommune. Lokalt nominasjonsmøte kalles inn med 14 dagers varsel gjennom skriftlig invitasjon til alle medlemmer i lokallaget. Stemmerett på dette møtet har alle medlemmer av Venstres lokallag i kommunen, jf. mønstervedtekter for lokallag § 5.G.

Mht antall utsendinger, ta utgangspunkt i det antall utsendinger dere sendte til sist avholdte fylkesårsmøte.

Vi kommer tilbake til eksakt antall hvor mange utsendinger det enkelte lokallag kan sende.

Alle utsendinger fra lokallag til nominasjonsmøtet skal ha fullmakter underskrevet av leder og sekretær i lokallaget.

Bemerk også at medlemmer i nominasjonsnemnda, medlemmer i fylkesstyret o.a. har ikke stemmerett på nominasjonsmøtet med mindre de er valgt som utsendinger fra sine lokallag.

Når det gjelder selve nominasjonsprosessen, henviser vi til nominasjonskomiteen.

HJERTELIG VELKOMMEN!

For Vestfold Venstre