Møt fram på Venstres personvernseminar

Personvernet er på vikende front: Datalagring, kameraovervåking, utvidede politimetoder og ID-tyveri er bare noen av personvernutfordringene i dagens samfunn. Allikevel blir personvern, i beste fall, kun et lite sideargument når problemer og løsninger diskuteres politisk. Hvorfor er det blitt slik? Rogaland- og Stavanger Venstre inviterer til seminar lørdag 25. oktober.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Overvåkning - Personvern

Foto: Venstres bystyregruppe i Stavanger

Venstre har en lang tradisjon for å fremme personvernets sak. Derfor håper vi du har tid og anledning til å sette av noen timer for å lære mer om, og diskutere, personvern sammen med oss.

Innledere for dagen er:
Ove Skåra, informasjonsdirektør i Datatilsynet og Hans Antonsen, venstreordfører i Grimstad og medlem av personvernkommisjonen.

Seminaret finner sted på Sølvberget — Stavanger kulturhus, i Stavanger sentrum (4. etasje) lørdag 25.10.2008 kl 1200-1500. Lett servering.

Har du spørsmål om seminaret, ta kontakt med leder i Stavanger Venstre, Eivind Enoksen, på telefon 913 56 922, eller på e-post **OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**