Risør Venstre tar mandag den første reelle budsjettgjennomgang for 2009

Etterat rådmannen og enhetslederne tidligere denne uken presenterte sine budsjett med utfordringer og konsekvenser vil de foreløbige budsjettinnspill bli gjenstand for intern diskusjon på Risør Venstres møte på kommunehuset førstkommende mandag kl 1700. I etterkant av møtet vil det bli et felles gruppemøte med Krf. Høyre og Frp.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Økt bosetting og næringsutvikling er Risør Venstres hovedmål for inneværende bystyreperiode.

Det er nå grunnlaget for neste års drift av Risør kommune legges, og alle Venstrefolk bør derfor kjenne sin besøkelsestid og delta på dette møtet. De ulike enheters oppsett vil sammen med neste års investeringsbudsjett bli presentert og evaluert opp mot venstres valgprogram.

Aller helst ser Risør Venstre at flest mulig av våre velgere også vil bli medlemmer og direkte delta i den politiske prosess med budsjettarbeidet. Alternativt kan våre velgere henvende seg skriftlig eller via e-post til vår gruppe så kan vi ta med innspill i den videre debatt. Vi vil uansett ha vårt valgprogram som basis for våre budsjettvalg.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**