Medlemsmøte 29. oktober

Trondheim Venstre arrangerer medlemsmøte onsdag 29. oktober. På dagsorden står innspill til nytt stortingsvalgsprogram, samt valg av utsendinger til Sør-Trøndelag Venstres nominasjonsmøte. Møtet finner sted på Britannia klokka 1800.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Nominasjonsmøtet blir avholdt på Oppdal lørdag 22. november, og det er altså dette møtet vi nå skal velge utsendinger til. Her har du muligheten til å påvirke direkte hvordan Venstres liste til Stortingsvalget 2009 skal se ut i Sør-Trøndelag.

Ola Elvestuen på medlemsmøte i Trondheim.

Når det gjelder stortingsvalgsprogrammet, ble et utkast til dette lagt fram i september. Programkomiteens leder, Ola Elvestuen, la fram dette utkastet på et medlemsmøte i Trondheim 1. oktober. Mange møtte opp her og viste stort engasjement, så vi håper nå at de som sitter med konkrete forslag og innspill tar med seg disse til dette møtet, slik at vi får sendt et felles forslag fra Trondheim Venstre. Mer informasjon om Venstres programarbeid finner du her.

Vel møtt!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**