Vervekonkurranse

Nord-Trøndelag Venstre gjennomfører en vervekonkurranse som varer fra 15. mars 2010 til 31. desember 2010. DET er MULIG å vinne FLOTTE PREMIER.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Verving handler om å få flere medlemmer, og helst flere aktive medlemmer. For å gjøre et godt valg trenger vi flere med oss. Verving handler om kommunikasjon med mulige medlemmer, enten det er på jobben, på trening, i familien, eller andre fritidsaktiviteter. Fortell hvorfor de bør bli medlem, og at støtten vil være et bidrag til politikken de tror på.

Vi utfordrer deg som er medlem i Nord-Trøndelag Venstre til å bli med på vervekonkurransen. Som medlem av Venstre har du mulighet til å vinne flotte premier.

1. PREMIE: Reisegavekort på 10 000 kroner.
2. PREMIE: Reisegavekort på 5000 kroner

ALLE SOM VERVER 4 NYE MEDLEMMER mottar et bokgavekort på 200 kroner.
ALLE SOM VERVER 1 NYTT MEDLEM mottar en Venstre T-skjorte

Konkurransen gjelder nye medlemmer som er vervet mellom 15. mars 2010 og 31. desember 2010. Kun vervede personer som registreres i lokallag i Nord-Trøndelag, og dermed i fylkeslaget til Nord-Trøndelag Venstre, vil telle.

Innmeldingen må foregå på internett for at det skal bli registrert hvem som har vervet. Innmelding finner du på www.venstre.no/skjema/innmelding eller gå til feltet www.venstre.no. Velg "Bli medlem" til Venstre i margen på nettsiden. Husk at feltet "Jeg er vervet av" blir utfylt.

For å vinne førstepremien må det verves minst 30 nye medlemmer i verveperioden. For å vinne andrepremien må det verves minst 20 nye medlemmer i vervepremien. Lokallag kan få utbetalt vervepremien som kontantbeløp.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**