Look to Namsos!

Samarbeidet lokalt i mellom partiene Venstre, AP, H og KRF = Vekst og utvikling, endring og handling!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Venstre logo stor

Foto: ?

For det var som Namdalsavisa skriver i dag, et litt forunderlig partisamarbeid som så dagens lys etter forrige lokalvalg. Da ikke SV, SP eller FRP maktet å samhandle, ble disse partiene satt på sidelinjen. Firkløveret Venstre, H, AP og KRF har oppgradert byens infastruktur, skolevesen og kulturelle tilbud i retning av smarte løsninger. For å klare dette må en også i fremtiden se etter samhandlingsmodeller og positive prossesser for Namsos by og Namdalen forøvrig. Samarbeid krever god samhandling i mellom næringsliv og forskning, media, kulturinstitusjoner og positive mennesker for å skape en vital og levedyktig region.

Konklusjon: Samarbeidet Venstre, KRF, H og AP har skapt en tilstedeværende positivitet i Namsos som den fremtidig befolkning i Namdalen vil kunne dra god nytte av. Nils Trana

Les også meninger i Namdalsavisa

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**