Skandalen med lagerbyggkloss i strandsonen på Krøgenes

– Kva kan gjerast nå i ettertid for å redusere det brutale inntrykket av tomta og bygget, spurte bystyremedlem Jan Kløvstad, Venstre, under befaring på Krøgenes Syd 25. august. Han viste til at Venstres Marianne S. Lyngvi blei ståande heilt aleine da planutvalet/driftsstyret i forrige periode godkjente bebyggelsesplanen for området.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Sølvkrokens folk viste til at dei nå har engasjert landskapsarkitekt for å forøske å bøte på noe av det verste.

Marianne S. Lyngvi og Jan Kløvstad

Foto: Sanjin Salahovic

Sølvkroken er godt i gang med å bygge lager og kontor på Krøgenes, like ved Tromøybrua, fordi berre Venstre gjekk mot. Venstre har sans for Sølvkroken. Men vi har også stor sans for strandsone, estetikk, innsyn frå Tromøysund, utsikt frå Tromøybrua og at dei beste tomtene i byen blir brukt til det mest passande. Lager kan vi ha kor som helst. Tomter nær sjøen bør vere for dei bedriftene som er sterkt avhengig av sjøen i det daglege arbeidet. Derfor har Venstre kjempa mot å bruke dette verdfulle området til noe så kvardagsleg som eit lager. Dessverre blei vi ståande aleine da avgjerda blei tatt i planutvalet.

I ettertid har fleire folkevalte frå fleire parti hatt behov for det som kloke folk har kalt "erindringsforskyvning". Derfor gjennomgangen under, bygd på dei offiselle protokollane lagt ut på www.arendal.kommune.no. Marianne Sigurdson Lyngvi var Venstres medlem i planutval/driftsstyre og bystyre 2003-2007.

Her er saksgangen i dei politiske organa i Arendal for "Bebyggelsesplan Krøgenes syd":

Planutvalet 8.2.2007 Utsatt for befaring. Enstemmig
Planutvalet 8.3. 2007 Utsatt for befaring. Enstemmig

Planutvalet29.3.2007
Sak 107/07
BEBYGGELSESPLAN FOR KRØGENES SYD

Behandling:
Marianne Sigurdson Lyngvi (V) satte fram følgende forslag: Planen sendes tilbake for å få frem et forslag der utformingen av bygget ikke blir så eksponert fra sjøen og at det blir mer i samsvar med bebyggelsen rundt.
Rådmannens forslag til vedtak:
Driftsstyret i Arendal kommune vedtar å legge forslag til bebyggelsesplan for Krøgenes Syd med plankart og bestemmelser datert 16.01.07, ut til offentlig ettersyn i samsvar med plan- og bygningslovens § 27-1, punkt 2.

Sigurdson Lyngvis forslag til vedtak:

Forslaget fra Sigurdson Lyngvi (Venstre) ble vedtatt med 6 mot 3 stemmer. Etter dette er følgende vedtak gjeldende:

Planutvalet 3.5. 2007 Ny behandling.

Planutvalet 21.6 2007 Endelig vedtak med godkjenning av bebyggelsesplan.
Vedtatt med 8 mot en stemme (Venstre). Altså snudde dei 8 andre i planutvalet, og Venstre blei ståande heilt aleine i kampen mot denne raseringa i strandsonen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**