Liberal café: Venstres nye stortingsvalgprogram

Stavanger Venstre inviterer til “Liberal Cafe” torsdag 2. oktober. Temaet denne gang er Venstres nye stortingsvalgprogram, med særlig fokus på narkotikapolitikken. Hva er for eksempel egentlig “heroinassistert behandling”? Innleder er Ola Elvestuen, nestleder i Venstre. Møtet finner som vanlig sted på Cafe Bacchus, og samtalen begynner kl 1900.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Programkomiteen har nå lagt fram 1. utkastet "Frihet og ansvar. Et sosialliberalt samfunn." Utkastet sendes nå til behandling i partiet og frist for å komme med endringsforslag til dette utkastet er satt til 1. november 2008. Programkomiteen legger fram sitt 2. utkast 10. desember 2009, basert på utkastet og endringsforslagene som kommer inn i denne høringsrunden. Endelig program skal vedtas på Venstre landsmøte i april 2009. Venstres nestleder Ola Elvestuen leder komiteen og han vil på møtet legge frem programmets hovedlinjer. Du kan lese hele programutkastet her >>

Foto: HSL

Om Liberal café:
Liberal café arrangeres av Stavanger Venstre og tar sikte på å skape en sosial og uformell møteplass for nye og gamle medlemmer. På møtene vil store og små, lokale og nasjonale temaer bli debattert. Liberal café arrangeres i utgangspunktet hver første torsdag i måneden, men kan bli flyttet på grunn av møtekollisjoner og lignende. Følg derfor med på Stavanger Venstres hjemmesider for oppdatert informasjon.
Møtet finner sted på Bacchus, Bakkegata 13 (tverrgate til Breigata), se kart her >>

Ola Elvestuen

Foto: Frode Fjeldstad

Om innlederen:
Ola Elvestuen (født 9. oktober 1967) er opprinnelig fra Toten, bor nå på St. Hanshaugen i Oslo. Han er har tidligere vært leder i Oslo Venstre og er gruppeleder for Venstre i Oslo bystyre. Han er også leder for byutviklingskomiteen. Elvestuen ble valgt til nestleder i Venstre på landsmøtet våren 2008.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**