Hva skjer i Sør-Trøndelag Venstre?

Utover høsten skjer det mye i Sør-Trøndelag Venstre – vi skal ha seminar om å lage lokale budsjetter, vi får besøk av nestleder Ola Elvestuen, vi skal avholde nominasjonsmøte – og mye mer. På denne siden finner du informasjon om de ulike arrangementene, i tillegg til informasjon om sentrale arrangementer i Venstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

V-logo med dekor

Kalender
Lørdag 20. september: Ideologiseminar i Trondheim. Innleder er Helge Solum Larsen. Påmelding innen 16. september. Mer informasjon finner du på Trondheim Venstres hjemmesider.

27.-29.september:
Rikspolitisk nettverk og landsstyremøte i Oslo. Jon Gunnes, Guri Melby og Erlend Sand deltar for Sør-Trøndelag Venstre.

30. september-2. oktober:
Fylkesting.

Onsdag 1. oktober:
Medlemsmøte i Trondheim på Britannia fra 18-21. Ola Elvestuen presenterer programkomiteens utkast til nytt stortingsvalgsprogram. Alle lokallag oppfordres til å delta. Mer informasjon blir sendt ut senere.

Onsdag 15. oktober: Hvordan lage budsjett? Seminar åpent for alle medlemmer i fylkeslaget, men spesielt tilpasset lokale folkevalgte som skal legge fram budsjettforslag. Innleder er generalsekretær Terje Brevik. Møtet finner sted på Rådhuset i Trondheim fra 18-21. Enkel servering.

18.-19. oktober: Kommunalkonferanse på Gardermoen. Konferansen arrangeres av Venstre sentralt, og alle lokalpolitikere er velkomne til å delta. Ta kontakt med fylkeslaget dersom dere trenger økonomisk støtte for å delta.

Lørdag 8. november: Stiftelsesmøte Kvinnepolitisk Nettverk. Møtet blir avholdt i Trondheim, på Ila skole fra kl. 11.00 — 15.30. Mer informasjon om møtet finner du her. Alle venstrekvinner i fylket bør allerede nå sette av dagen!

Lørdag 22. november: Nominasjonsmøte i Oppdal kulturhus. Her skal stortingsvalgslista vedtas. Alle lokallag velger sine utsendinger.

Lørdag 29. november:
Lørdagsseminar i på Venstres Hus i Oslo. Tema: Venstres info/markedsføring fram mot valget i 2009.

13.-14.desember:
Landsstyremøte i Oslo.

16.-17. desember: Fylkesting.

Hva skjer i fylket?

Skjer det noe spennende i ditt lokallag som du vil at resten av lokallagene skal kunne delta på? Send en mail til nettredaktør Guri Melby, så blir informasjonen lagt ut på fylkeslagets nettsider.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**