Ønsker velkommen til Stortinget

– Jeg har gleden av å ønske deg som er medlem av Akershus Venstre velkommen til Stortinget. Sier Borghild Tenden, som på vegne av Stortingsgruppen inviterer til omvisning og møte om aktuelle politiske saker.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Borghild Tenden er Stortingsrepresentant for Venstre.

Jeg har gleden av å ønske deg velkommen til Stortinget. Tradisjonen tro har Akershus Venstre pleid å arrangere årlige turer til Stortinget for medlemmer av Akershus Venstre. Også i år har du mulighet til å være med på dette. Det er to muligheter til å være med: Tirsdag 2. september fra 18.00 til 21.00, eller torsdag 4. september fra 18.00 til 21.00.

Vi starter turen med å få en innføring i Venstres daglige virksomhet, og de dagsaktuelle politiske sakene. Det vil bli lett bevertning.

Etterpå er det omvisning på Stortinget. Stortinget er et gammelt bygg, og det har mye spennende å by på av både arkitektur, historie og kunst. Dette kommer vi til å ta en nærmere kikk på.

Velkommen til Stortinget!

Foto: © Stortinget/foto: Yvonne Haugen

Jeg håper du benytter denne muligheten til å få et nærmere innblikk i nasjonalforsamlingen vår, og lover å gjøre mitt for at dette skal være en inspirerende tur for deg som er eller har lyst til å bli mer aktiv i Venstre.

Vel møtt!

Med vennlig hilsen,
Borghild Tenden

Praktisk informasjon:
Påmelding til turen skjer på e-post til [email protected], eller til Akershus Venstres fylkessekretær, Christoffer Biong, på telefon: 97 65 27 97. Det er maks plass til 30 deltakere på hver av turene, så førstemann til mølla-prinsippet gjelder.

Frammøte er kl. 18.00 utenfor hovedingangen (Løvebakken). Frist for påmelding er lørdag 30. august.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**