Seminar om næringspolitikk 13/9

Sør-Trøndelag Venstre inviterer alle medlemmer til å delta på seminar om næringspolitikk ved Bårdshaug Herregård på Orkanger den 13. september. Helge Stiksrud (bildet), lokal- og fylkespolitiker i Buskerud, blir en av innlederne.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Helge Stiksrud Riddergården

Stiksrud har lang erfaring som lokalpolitiker, og var også stortingskandidat for Buskerud ved valget i 2005, hvor han var nær ved å kapre et mandat. Han har lenge engasjert seg i næringspolitikk, og har selv drevet med næringsvirksomhet. For tiden sitter han også i Venstres programkomite, og han har dermed også god oversikt over Venstres politikk på området på nasjonalt nivå.

Lederen i Orkladal Næringsforening (næringsforening for Orkdal og Meldal), Odd Petter Thoresen, har også takket ja til å delta. Thoresen er tidligere direktør ved både Elkem Thamshavn og Orkla Exolon (Washington Mills).

I tillegg vil fylkestingsrepresentant Elisabeth Paulsen komme og informere om arbeidet i fylkestinget og aktuelle saker som hun ønsker innspill på.

Vi håper at så mange som mulig setter av dagen slik at vi får et inspirerende og godt seminar!

For påmelding, send e-post til [email protected] innen mandag 8. september.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**