Donkjølen og andre utfordringer

Høsten er i gang

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Donkjølen har tatt mye av sommerens plass i lokale medier. Personlig synes jeg det har vært færre folk i Grimstadskjærgården enn på lenge, men det kan være at jeg nå er så gammel at omkvedet “alt var bedre før” setter i gang. Noen fprtalte meg en dag at det umulig kunne være nødvendig å kjøpe disse tre øyene, det var jo ingen som brukte dem. Dette henger nok sammen med at det ikke er brygge, ankringspåler, søppelkasser og do på øyene. Hadde det vært det ville nok tingene vært anderledes. Grimstad passerte også 20000 inbyggere i sommer, og i 2020 skal vi være 25000 og trenger mer plass. Vi ønsker at det skal være plass nok til alle i Grimstad og derfor tror vi at det trengs mer plass enn det synes som akkurat i øyeblikket.

Høsten blir full av plassmessige og økonomiske utfordringer. Vi skal komme nærmere sentrumsplaner m.m.. Venstre ønsker at alle skal ha muligheten til å bli hørt i Grimstad og at alle borgerne av kommunen skal ha det best mulig. Vi ønsker fortsatt å spille på lag med dere som bor her og håper at dere bidrar når dere føler at deres bidrag er nødvendig.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**