Kickoff-møte

Skedsmo Venstre starter høsthalvåret med kickoff-møte på rådshuset tirsdag 19. august. Møt opp og vær med når strategi og prioriteringer foran høstens budsjettrunde legges, og bli med og diskutér prosessen frem til neste års stortingsvalg.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Anne Line Gudbjørgsrud, Boye Bjerkholt, Mari Spidsberg Grønnesby

Foto: Venstre

Sommeren går mot slutten og nå er det snart allerede ett år siden valget som ga Venstre en historisk god uttelling med to kommunestyrepresentanter, plass i formannskapet, nestleder i hovedutvalg for undervisning, og fast medlem i hovedutvalg for kultur, miljø og landbruk. Det var også en historisk ung gruppe liberalere som kom inn. Gjennomsnittsalderen for de som har møtt fast for Venstre i kommunestyre, formannskap og hovedutvalgene var 25,5 år ved konstitueringen i fjor høst.

I løpet av det året som har gått, har Venstres unge gruppe markert seg på våre viktigste valgkampsaker — miljø og skole — og fått gjennomslag for mye god Venstre-politikk. Nå begynner det spennende andreåret, hvor vi håper å kunne sikre enda bedre resultater.

I den anledning inviteres du til å bli med på høstens kickoff-møte den 19. august kl. 19.00 på Venstres kontor på Rådhuset.

Hovedtema vil være strategi for hvordan vi kan få enda større gjennomslag i Skedsmo-politikken, men vi vil også diskutere prosessen frem mot stortingsvalget neste år. Nominasjonskomitéen i Akershus Venstre er allerede godt i gang med sitt arbeid med å sette opp et listeforslag, og Venstres programkomité vil den 1. september legge frem sitt førsteutkast til nytt stortingsvalgprogram.

På møtet vil vi også takke av Jostein Pedersen som flytter til Århus i Danmark for å studere. Det betyr at han er nødt til å trekke seg fra sine verv i lokalpolitikken, blant annet som nestleder i Skedsmo Venstre og nestleder i hovedutvalg for undervisning. På kickoff-møtet vil det derfor bli konstituert ny lokallagsnestleder frem til vinterens årsmøte, og vi vil også velge ut hvem som skal foreslås overfor kommunestyret som ny nestleder i hovedutvalg for undervisning.

Møtet begynner kl. 19.00 og vil vare i ca. to timer. Det vil bli servert pizza fra klokken åtte.

Vel møtt!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**