Ønsker å etablere Venstelag i Åmli

Venstre er i stadig fremgang og vi synes det er naturlig å etablerer et eget lokallag av Venstre i Åmli uttaler Jan Einar Henriksen, nestleder i Aust Agder Venstre. Vi registrerer også at det er flere som stemmer Venstre ved fylkes- og stortingsvalgene selv om vi ikke deltok med lokal Venstre liste ved kommunestyrevalget.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Nestleder i Aust Agder Venstre ønsker kontakt med venstresympatisører i Åmli

Selv synes jeg det er naturlig å rette fokus på bosetting og næringsutvikling også i Åmli, da kommunen har noe av de samme utfordringer vi har i Risør. Samtidig er det viktig å rette fokus på viktige områder som skole og oppvekst, kultur og næring samt miljø og velferd.

I Risør er Venstre tredje største parti om en måler stemmer avgitt ved siste kommunevalg, og det er av den grunn naturlig at den økte interessen for Venstre også kan gjøre seg gjeldende i Åmli. Vi vil derfor jobbe aktivt med etablering av et lokalt Venstre lag i Åmli i løpet av høsten 2008.

Bli med i Åmli Venste
I en forbindelse ber vi alle Venstremedlemmer, sympatisører og interreserte om å ta kontakt, og ikke minst komme med innspill på tema som er viktige for fremtidens Åmli avslutter Jan Einar Henriksen, som også er lokallagsleder i Risør Venstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**