Viktige spørsmål om Risørs fremtid

Er kunst, kultur og trehus et hovedmål, eller er det tre av mange delmål for å nå vår visjon og hovdmål for morgendagens Risør? Dette er ett av flere spørsmål som Risør Venstre vil ta opp til diskusjon på partiets gruppe- og medlemsmøte på kommunehuset i Risør mandag 16. juni 2008 kl 1700.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Torvet

Foto: Jan Einar Henriksen

Risør Venstre har jevnlige møter hvor medlemmene treffes for å diskutere ulike politiske spørsmål om Risør kommunes fremtid.

Tema på mandagens møte vil bli:
– alkoholpolitikk
– refleksjoner om tiden som har gått siden valget i høst
– vegen videre
– bystyrets sakskart for 19.6.08
– fokus på 2009 budsjett

– vår visjon for Risør
– er kunst, kultur og trehus et hovdmål eller delmål for å nå vår
visjon eller hovedmål?
– Holmen, Flisvika og andre utbyggingsområder
osv

Ved kommunevalget i høst ble Risør Venstre det tredje største partiet hva stemmer angår og derfor bør det være mange venstemedlemmer blandt Risørs innbyggere. Bli med da vel og kom med positive innspill på hvordan du vil at fremtidens Risør skal se ut. Frister det ikke er det også helt OK, men da må du vente til valget i 2011 før din stemme igjen blir hørt og mye kan ha skjedd på den tiden.

Vi konkluderer ikke på mandagens møte, men starter en debatt om de videre allerede nå.

Bli med du også – Risør Venstre er med der hvor det skjer i Risør – du har valget og innmelding finner du på vår hjemmeside.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**