Vestfold Venstres Miljøpris deles ut på Truberstranda 5. juni kl. 17

Vestfold Venstre ønsker alle medlemmer og andre interesserte velkommen til Yxney i Sandefjord på årets miljødag torsdag 5.juni.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Tid: torsdag 5.juni, kl.17.00 — 19.00.
Sted: Yxney i Sandefjord, Truberstranda
Program:
Utdeling av Vestfold Venstres miljøpris
Kulturelt innslag av Tone Krohn
Naturrebus for de minste.
Det blir anledning til å kjøpe pølser og kaffe.

Torsdag 5. juni er det verdens miljødag. I den forbindelse vil vinneren av Vestfold Venstres miljøpris bli offentliggjort. Vestfold Venstres miljøpris tildeles personer eller organisasjoner som har gjort en innsats for miljøet, lokalt, nasjonalt eller globalt. Det er kommet inn flere verdige kandidater, sier leder av Sandefjord Venstre Marianne Reistveit — som også er medlem av juryen.

Årets prisvinner har utmerket seg i den lokale miljødebatten og vist stor faglig tyngde og integritet. Prisvinneren har i en årrekke vært en pådriver, inspirasjon og tilrettelegger for at folk kan få ferdes fritt ute i naturen.

Leder i Vestfold Venstre, Hallstein Bast, sier at årets prisvinner har vært en klar og tydelig stemme som har satt faglig innsikt i høysetet i den offentlige debatten i fylket.

Venstre rundt om i det ganske land har tradisjon for å markere årets miljødag på en eller annen måte. I år skal Sandefjord Venstre være arrangør for utdelingen av Vestfold Venstres miljøpris. Dette gjøres på Yxney (Truberstranda).

For å markere dagen og den viktige prisen inviterer Venstre alle medlemmer og andre interesserte til å overvære prisutdelingen. Her vil man kunne nyte naturen, litt underholdning av Tone Krohn og en liten naturrebus for de minste – med premie. En ettermiddag for hele familien med andre ord.

Tønsberg Tønne
**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**