Ny turistinformasjon i Risør klar før st.hans

I følge uttalelser fra Næringssjef Reidar Grøsle ser det ut til at Risør Turistinformajons nye lokaler i Solsiden 1 vil være klare 20. juni og at rampen vil være på plass i løpet av noen dager deretter. Dermed ser det ut til at Risør Venstres utspill i formannskapets februarmøte gir ønsket resultat sier en fornøyd leder i Risør Venstre, Jan Einar Henriksen

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Willy Thorsen (V) var aktiv pådriver for å sikre turistinformasjon på Solsiden 1

Det så en stund ut til at ønsket om å etablere Risør turistinformasjon i Solsiden 1 skulle strande da første forsøk på ta opp saken ikke ble spesielt vellykket. Vi fulgte derfor opp saken og fremmet sammen med flertallskoalisjonen en skiftlig henvndelse til ordføreren med anmodning om å få opp saken i formannskapets mars møte. Der ble det som ventet en lang debatt, med mye at og frem før vi endte opp med at forhandlingene ble besluttet gjenopptatt.

Jan Einar Henriksen (V) fulgte opp saken i formannskapet

Det er derfor svært gledelig at vi allerede nå, før årets sommerssong ser ut til å få etablert en ny og moderne turistinformasjon med en unik beliggenhet ved torvet og indre havn i Risør sentrum. For oss i Risør Venstre er dermed nok et element i vår beviste satsing for å styrke Risør sentrum på plass, avslutter avslutter Jan Einar Henriksen (V)

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**