Medlemsmøte med Ola Elvestuen

Medlemmene i Trondheim fikk orientering om arbeidet med stortingsvalgprogrammet 2009-2013, og fikk deretter god anledning til å drøfte aktuelle temaer for programmet

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Ola Elvestuen, Medlemsmøte i Trondheim, 31.5.2008

Foto: Lars Jølle

Fjorten engasjerte medlemmer benyttet i dag anledningen til å møte Venstres 2. nesteleder og leder av programkomitéen – Ola Elvestuen – da han var på Trondheimsvisit. Programkomitélederen fortalte innledningsvis om de viktigste sakene de ønsker å legge vekt på i programmet, samt andre saker som blir viktige fram mot valget neste høst. Deretter var det ordet fritt, og det kom mange synspunkter, innspill og spørmål. Nestlederen noterte ivrig og kommenterte etter hvert.

Trondheim Venstre vil sende innspill til programkomitéen i løpet av 9. juni-uken. Medlemmer som har forslag til innspill må sende forslaget til lederen i Trondheim Venstre, Andreas Krüger Enge ([email protected]) senest fredag 6. juni 2008. Se også Stortingsvalgprogram 2009-2013.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**