Risør Venstre ønsker tilbakemelding om Miljø og velferd

Et halvt år etter valget i 2007 ønsker Risør Venstre å måles på resultater så langt i perioden, samtidig som vi ønsker innspill fra innbyggerne i Risør for å fullføre våre målsettinger innen utløpet av perioden.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Risør Venstre ønsker tilbakemeldinger om måloppnåelse

Ønsker tilbakemeldinger
En forløpende evaluering av våre valgløfter er nødvendig for oss som partiorganisasjon, og gir samtidig våre velgere mulighet til å gi oss tilbakemeldinger om måloppnåelse uttaler leder i Risør Venstre Jan Einar Henriksen. Samtidig gir tilbakemeldingene og evalueringsprosesen oss en høyere bevisthet om eget program og de forpliktelsene vi har verfor våre velgere og forsåvidt også de øvrige innbyggerne i Risør.

Det skaper en vinn vinn situasjon hvor velgerne i hele valgperioden kan gi tilbakemeldinger om resultat og derigjennom også være med på å korrigere kurs og politisk innhold gjennom hele valgperioden og ikke kun i det øyeblikk stemmeseddelen legges i valgurnen fortsetter Henriksen.

Benytt muligheten
Gi oss derfor tilbakemeldinger om følgende uttalte valgløfter innen Miljø og velferd hvor vi hadde følgende valgløfte sier Jan Einar Henriksen.

Risør Venstre vil:
– etablere nye boligområder med god bokvalitet
– sikre de eldre gode aktivitetstilbud og fullverdige bo- og pleieforhold
– utarbeide miljøplan for Risør og iverksette enøk- og energitiltak
– ta initiativ til trafikksikrinstiltak, blandt annet gang- og sykkelstier
– øke ressursene til helse, miljø og sikkerhet for kommunens ansatte
– etablere kompetansefond for kommunens ansatte

Senere vil vi be om tilbakemelding innen de øvrige felt i vårt valgprogram

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**