Edel Mikkelsen nestleder i nominasjonsnemda

Edel Mikkelsen fra Haugesund Venstre er nestleder i Rogaland Venstres nominasjonsnemd foran stortingsvalget 2009. Nemda skal ledes av Thor Bjarne Bore, Stavanger. Nemda har sju medlemmer fra hele fylket, tre kvinner og fire menn.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Edel Mikkelsen

Edel Mikkelsen har lang fartstid bak seg i Venstre. Hun har vært medlem av bystyret i Haugesund i flere perioder, og hun er for tiden første vararepresentant til fylkestinget. Hun sitter som medlem i kultur og regionalutvalget i Rogaland fylkeskommune. Hun var også medlem av valgkomiteen til fylkesårsmøte i Rogaland Venstre i 2008. Edel Mikkelsen arbeider til daglig som enhetsleder ved Bestillerkontoret i Haugesund kommune.

Nemda har fått følgende sammensetning:

Thor Bjarne Bore, Stavanger, leder
Edel Karin Mikkelsen, Haugesund, nestleder
Carleen Hettervik, Strand
Anne Brit Fjelland, Lund
Jon Arne Silgjerd, Hå
Knut Olaf Eldhuset, Sandnes
Alexander Sjursæther, Unge Venstre

Leder i Haugesund Venstre, Tore Nilsen er svært glad for at Edel Mikkelsen har fått plass i nominasjonsnemda. — Hun har lang fartstid, kjenner organisasjonen og har stor integritet, sier Tore Nilsen. — Det er viktig at nordfylket er representert med en dyktig person i nominasjonsnemda, sier han videre.

Nominasjonsmøte i Rogaland Venstre er lørdag 22. november 2008.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**