Venstre vil ha meir ambisiøse planar for økologi i Arendal

– Arendal kommune bør ha høgare ambisjonar for produksjon og bruk av økologiske varer, sa Venstres Jan Kløvstad i bystyret i dag. Jan Kløvstad foreslo at Arendal kommune skal ha som målsetting at 20% av matvarene arendalittane kjøper i 2015 skal vere økologiske, og at 60% av all mat i kommunen sine

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

institusjonar skal vere økologisk.

Jan Kløvstad

Foto: Åsmund Aqissiaq Kløvstad

Han viste til København kommune, der 45% av all mat som blir servert i kommunale institusjonar er 45% alt nå, og at København har målsetting om heile 90% økologisk i 2015. Venstre meiner Danmark nok har større økologisk marknad, men at det sal vere mogleg for Arendal å nå minst 60% økologiske varer i 2015.

Ved votering i driftsstyret i februar fekk Venstre berre følgje av Høgres Irene Aune Henriksen. Arendals Tidende har omtalt saka her.

Heile saksutgreiinga om felles økoløft for Arendal og Grimstad kan lesast her.

I bystyremøtet foreslo Sanjin Salahovic og Jan Kløvstad at forsøksprosjektet blir evaluert etter 5 år , i staden for 2 år som komiteen for kultur, miljø og næring hadde foreslått. Forslaget var på grunnlag av opplysningar frå landbruket om at det tar meir enn to år å legge om drifta til økologisk landbruk. Ved avstemming viste det seg overraskande nok at berre 6 stemte for Venstres forslag, – SVs tre og ein frå Senterpartiet.

Venstres forslag om meir ambisøise planar blei berre støtta av SVs tre representantar, og blei derfor ikkje vedtatt.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**