Britt Bye valgt til ny sekretær i Østfold Venstre

Lørdag 9. februar avholdt Østfold Venstre årsmøte i Ørje. Det var et vellykket årsmøte både for Østfold Venstre og for Rakkestad Venstre. Delelegasjonen fra Rakkestad deltok aktivt i møtet og Britt Bye ble valgt til sekretær i Østfold Venstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Rakkestads delegasjon. Fra venstre Ola Martin Wergeland Krog, Britt Bye, Jan Tore Gjøby og Alban Gjegji

Under årets årsmøte i Østfold Venstre i Ørje på lørdag stilte 4 fra Rakkestad Venstre. Høydepunktet for Rakkestad delegasjonen var når Britt Bye ble valg til sekretær i fylkesstyret. Britt ble også valgt som en av syv delegater fra Østfold til årets Landsmøte.

"Dette er et viktig skritt i riktig retning i vår strategi for å bygge et solid lokallag i Rakkestad, samt knytte sterke bånd til og få innflytelse i både fylke og Venstre sentralt." sier leder i Rakkestad Venstre Jan Tore Gjøby. "Og det er spesielt gledelig at det er ungdommen som får muligheten. Det er meget viktig at vi får de unge på banen i politikken!"

Rakkestad Venstre arbeider for å få i gang et Unge Venstre lag og det er derfor spesielt gledelig å se at Unge Venstre er på fremgang i fylket. Nyvalgt leder i Østfold Unge Venstre Ida Johanne Bohmann var også tilstede på årsmøtet.

Årsmøtet viste klart at Venstre er et parti på fremgang. Rundt 40 personer deltok på møtet og selv om det var mange diskusjoner, var det helt klart et fylkesparti i harmoni og med fremtidstro som møttes. Så det er ikke bare i Rakkestad Venstre markerer seg, men også på fylkesplan og på landsbasis er det stor optimisme og fremgang å spore.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**