Velkomen til Venstres gruppemøte mandag 11. februar kl 1730

Velkomen til åpent gruppemøte i Arendal Venstre i rom 252-254 i Arendal rådhus og kulturhus mandag 11. februar kl 1730. Møt utanfor hovudinngangen til kulturhuset seinast kl 1725, så vi kan åpne døra! Venstres bystyremedlemer Dega Abdi Aman og Jan Kløvstad (bildet) inviterer alle til å gi sitt syn på bystyresakene, som skal opp i komiteene 14. februar og i bystryret 28. februar.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

På saklista er

Dega Abdi Aman og Jan Kløvstad

Foto: Venstre

1. 1730-1830 Bystyresakene til møtet 28. februar, sjå alle sakspapira her. Dega Abdi Aman presenterer sakene i oppvekstkomiteen,

Sanjin Salahovic

Foto: Arendal Venstre

Sanjin Salahovic sakene i omsorgskomiteen og Jan Kløvstad resten. Sanjin Salkahovic møter i omsorgskomiteen 14. februar.
2. 1830-1845 www,arendal.www.venstre.no. Jan Kløvstad presenterer Arendal Vensgtres heimesider og bruken av sidene.
3. 1845-1855 Fylkesårsmøtet i Aust-Agder Venstre, Vegårshei laurdag 9. februar. Kort referat,. Fullstendig referat vil ligge på www.venstre.no/austagder
4. 1900-2100 Venstreskolen, trinn 1. Fred J. Engesæth orienterer om og innleiar til diskusjon om Venstres historie, prinsipp og politikk.

Både medlemer og alle andre hjarteleg velkomne!

Beste helsing

Jan Kløvstad