Bodø Venstre tar Kampfly-saken til Stortinget

Stortingsrepresentant Borghild Tenden ble informert om Bodø Venstres syn på kampfly-saken i Bodø i helgen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Borghild Tenden i Bodø

Bjørg Jenssen og Guttorm Holm hadde søndag møte med Borghild Tenden, stortingsrepresentant for Venstre. Borghild Tenden var i Bodø i helgen i forbindelse med årsmøtet til Nordland Venstre.

Bodø viste seg fra en vakker side når representantene fra Bodø Venstre tok Tenden med på befaring i Bodø og forsøkte å visualisere fra Turisthytten de mange utfordringer dagens flyplass struktur gir for framtidig forsvar i Bodø. Stortingsrepresentanten fikk framlagt Bodø Venstre sin skepsis over manglende bredde og visjoner i kampfly-debatten og Tenden var lydhør.

Det ble enighet under møtet at Bodø Venstre sender en delegasjon til Venstres stortingsgruppe som får presentere lokallagets syn på saken.

Lokallaget vil arrangere et åpent debattmøte 6.mars basert på kafé-debatt metoden før delegasjonen reiser.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**