Odd Einar Dørum gjester fylkesårsmøtet

Odd Einar Dørum er stortingsrepresentant fra Oslo, og medlem av Kirke-, utdannings- og forskningskomiteen. Han vil innlede til en skolepolitisk debatt på fylkesårsmøtet søndagen klokka 0900. Årsmøtet finner sted 9. og 10. februar i Trondheim.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Odd Einar Dørum

Odd Einar Dørum har lang erfaring som politiker, blant annet som stortingsrepresentant fra Sør-Trøndelag Venstre allerede i perioden 1977-81. I de siste årene har han markert seg som en tydelig stemme i skoledebatten, og han har vist et sterkt engasjement for å heve kvaliteten i skolen gjennom å satse på lærerne. Sør-Trøndelag og Nord-Trøndelag Venstre er svært glade for at han kommer på vårt felles fylkesårsmøte, og vi tror hans innlegg kan være et viktig bidrag til at vi får en spennende skoledebatt på dette møtet.

Mer informasjon om Odd Einar Dørum finner du her.

Miljøpolitikk på dagsordenen

Venstres klimakampanje. Logo.

I tillegg til å diskutere skole, ønsker vi også å fokusere på miljøpolitikk, og særlig på det nylig inngåtte klimaforliket på Stortinget. Vi er derfor glade for at Isak Oksvold, som er rådgiver for stortingsgruppa, vil komme og oppdatere oss på dette feltet på fylkesårsmøtet.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**