Årsmøtet i Rakkestad Venstre

Lørdag 26. januar ble årsmøtet i Rakkestad Venstre avholdt på Navet. Jan Tore Gjøby ble gjenvalgt som leder og Ola Martin Wergeland Krog ble ny kasserer. Heidi Lyngstad og Elin Gjelberg fortsatt i styret.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Årsmøtet ble gjennomført i Navet Næringshave. Årsmøtesakene ble behandlet i en gemyttlig tone og det kom ingen store overraskelser. Assisterende generalsekretær Rita Sletner fra Venstre overvar møtet. Etter et utrolig 2007 fremstår Rakkestad Venstre nå som meget aktivt lokallag med 25 medlemmer. Laget la ned et enormt arbeid forut lokalvalget i høst, og klarte 15% oppslutning. Nå ser vi fremover; kvalitet i politisk arbeid, ungdom og miljø vil bli satsingsområder. Medlemsverving vil også bli viktig.

Rita Sletner

Foto: Venstre

Etter møtet presenterte hus arbeidet til Regjeringens Voldtektsutvalg hvor hun var leder. Rita fremla stoffet med faglig tyngde, men det var heller ikke tvil om at hun var meget opptatt av alle skjebnene som er berørt i denne saken. Du kan lese mer om rapporten her.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**