Ta avstand frå Tor Erling Staffs bagatellisering av seksuelle overgrep

Vi er mange som har sett og høyrt advokat Tor Erling Staff i radio og fjernsyn dei siste dagane, der han viser total og uansvarleg uforstand overfor dei barna som er blitt utsette for seksuelle overgrep av den såkalla “Lommemannen”. Vi lar rettsvesenet ta stilling til skuld og straff, seier bystyremedlem Jan Kløvstad, som også er medlem av omsorgskomiteen i Arendal bystyre. – Men Staffs bagatellisering

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Jan Kløvstad

Foto: Venstre

kan vi ikkje la bli ståande. Det er starta ein SMS-kampanje som brer seg over heile landet. Bli med i den. Les SMS-teksten under og send til alle du kjenner:

“Si nei til Staffs bagatellisering av seksuelle overgrep mot barn! Det er aldri, aldri barns feil at voksne tråkker over barns grenser for krenkelser. Og det er aldri lov å avfeie barns og deres pårørendes smerte over å ha blitt krenket. Ta avstand fra Staffs uttalelser ved å sende denne SMS videre til så mange som mulig!”.

Dette lesarinnlegget er sendt fleire aviser søndag kvedl:

Staff bør pensjonere seg. Straks.

Av Jan Kløvstad, leiar i Arendal Venstre

Like før helga sa advokat Tor Erling Staff at den såkalla "Lommemannen" berre hadde drive med “noe tukling og seksuelle handlinger med gutter som er for unge. Disse guttene ville jo ikke tatt noen skade av det hvis det ikke var for politiets hardkjør."

Søndag kveld overraska Tor Erling Staff. For det som truleg er første gong i hans offentlege liv, seier han seg lei for noe han har sagt. Dette må ha vore ille for Staff. Likevel verkar Staff sitt spel hult og falskt. Han vrir og vrenger på orda, så han eigentleg ikkje orsakar seg likevel.

Ein person som har tjent enorme pengesummar på å veie orda sine i rettssalen i fleire tiår, burde ha såpass vett og juridisk innsikt at han hadde passa på at hans innerste tankar i slike saker ikkje kjem ut av munnen.

Staff bør ikkje plage folk lenger. Det klokaste Tor Erling Staff kan gjere er å bli pensjonist. Straks.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**