Bosetting og næringsutvikling på Risør Venstres årsmøte mandag 21.1.08

Er du en av de mange som sympatiserer med Risør Venstre inviteres du til årsmøte i Risør Venstre mandag 21/1-2008 kl 1700 på Kommunehuset i Risør.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Stor interesse for Venstre i Risør
Vi gjorde et kjempevalg ved høstens kommunevalg uttaler Anlaug Stenersen, og spår en ny giv for venstrefolk i Risør. Hun håper derfor på et godt besøk under Risør Venstres årsmøte på kommunehuset mandag 21.1.2008 klokken 1700 – 1900

Elen's kake

Elen’s kake

Arbeidet gjør seg ikke imidlertid ikke selv, og for at noe skal bli gjort er det noen som må gjøre noe. Alle, som sammen med Risør Venstre mener Kultur og Næring, Skole og oppvekst, Miljø og velferd er viktige element i Risør Venstres arbeide for å styrke bosetting og næringsutvikling i Risør de neste årene inviteres til årsmøtet.

Innbyggerne trenger aktive og kreative politikere fra Risør Venstre, og Risør Venstre trenger aktive og kreative medlemmer og sympatisører som er villig til å stå på for felles mål til beste for alle i Risør.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**