Larvik Venstres januarprogram

Kommunestyret starter ikke opp sitt arbeid før i februar, men Larvik Venstre har viktige ting på timeplanen i januar også!
Blant annet Årsmøte med valg, Temamøte med politiske uttalelser på agendaen, og ikke minst Venstreskole for medlemmene!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

MØTEPLAN JANUAR
Larvik Venstre

TEMAMØTE mandag 14. januar i Romberggt.4, 2.etg.
Medlemmer kommer med sine forslag til politiske utsagn som vil bli videre behandlet på årsmøte enten i Larvik Venstre eller Vestfold Venstres årsmøte 8. febr.

ÅRSMØTE tirsdag 22.januar kl.18.30 i Romberggt.4, 3.etg.
Innkomne forslag sendes styret innen 19. januar.
Alle venner av Larvik Venstre er velkommen!

VENSTRESKOLEN
Vestfold Venstre vil arrangere Venstreskole 1 for medlemmer av Venstre i Vestfold den 29.janar kl. 18:00-21:00 på Stokke rådhus- møterom i 3. etasje -teknisk avd.
Organisasjonsansvarlig Lars H. Michelsen fra hovedorganisasjonen vil være ansvarlig. Det er et maksimalt antall på 20 som kan delta, så det er viktig å melde seg så snart som mulig. Venstreskole 2vil bli arrangert i Skien 1. — 2. mars. Her har Vestfold 5 plasser, men man må ha gått igjennom del 1 for å delta.
Del 1 er en grunnleggende skolering i Venstres hovedsaker; miljø, skole, småbedrifter og sosialt ansvar. Vi kommer til å lære om Venstres historie og tar et blikk på organisering og aktuell politikk

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**