Årsmøte i Haugesund Venstre

Det blir årsmøte i Haugesund Venstre mandag 14. februar. Møtet finner sted på Høyloftet på Gamle Slaktehuset og begynner klokken 18.00.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Tore Nilsen

Foto: Vidar Grundetjern

— 2007 ble et svært godt år for Haugesund Venstre, og nå går startskuddet for et nytt aktivt år, sier leder i Haugesund Venstre, Tore Nilsen. Selv har han sagt ja til nok et år som leder for lokallaget, og han er glad for at også de andre styrevervene er besatt av medlemmer som har lyst til å gjøre en innsats for Venstre.

Det kommende året byr på mange spennende utfordringer, og med en betydelig større Venstregruppe i bystyret vil partiet kunne være med å sette sitt preg på det politiske livet i byen. — Venstre er et spennende parti der det er stor takhøyde og rom for givende diskusjoner, sier Tore Nilsen. — Vi ønsker at flere tar del i den politiske debatten og er med på å forme framtida i Haugesund. Derfor er alle som er opptatt av å utvikle Haugesund til en liberal by der mennesket blir satt i sentrum velkomne som medlemmer hos oss.

Årsmøtet begynner klokken 18.00 på Høyloftet på Gamle Slakthuset. Alle medlemmer har forslags og stemmerett og oppfordres til å møte.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**