Et godt internettår for Haugesund Venstre

Tallene for besøk på Haugesund Venstres nettsider for 2007 viser at mange bruker nettsidene for å få informasjon om Venstres politikk. Etter at de nye nettsidene ble tatt i bruk er det registrert over 15000 besøk på lokallagets nettsider.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Tore Nilsen

Størst var trafikken i valgkampen, men også i månedene etter valget har svært mange besøkt nettsidene. I årets fem siste måneder har nettsidene hatt over 2000 besøk pr. måned i gjennomsnitt. Det viser at Haugesund Venstres satsing på internett som informasjonskanal har vært svært vellykket.

— Vi er svært glade for at så mange av byens borgere bruker våre nettsider for å få informasjon om Venstre, sier Tore Nilsen, leder i Haugesund Venstre. — Vi vil også i 2008 arbeide for å gjøre våre nettsider til en rik informasjonskanal for dem som er opptatt av lokalpolitikk. Åpenhet og tilgjengelighet er en viktig forutsetning for et levende demokrati.

Statistikken viser at brukerne i gjennomsnitt er innom Haugesund Venstres nettsider en gang pr. uke. Daglige variasjoner viser også at mange benytter seg av RSS funksjonen på sidene, slik at de automatisk blir informert når nye saker legges ut på nettsidene.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**