Risør Venstre ønsker alle en Riktig God Jul og Et Godt Nytt År

2007 ble et hektisk, men godt politisk år for Risør Venstre, som utrolig nok ble det tredje største partiet i Risør etter kommunevalget i september. Vi takker alle våre velgere, både gamle og nye for all støtte og håper å vise oss tilliten verdig.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Risør Venstre ønsker å styrke bosetting og næringsutvikling

Den beste måten å takke for tilliten på, er å vise synlige resultater i politisk handling. Vi håper derfor at våre velgere måler oss på politiske resultater i forhold til vårt valgprogram for perioden 2007 – 2011.

Vi håper også at dere aktivt gir oss tilbakemeldinger og at dere samtidig deltar i de politiske prosesser vi har foran oss. Som enkeltpersoner er det ikke stort vi kan utrette, men står vi sammen er det utrolig hva vi kan få til. Nå er det slik at det av og til kreves politisk mot og vilje for å gå nye veger. Et slikt mot viste Risør Venstre i høst da vi innledet samarbeid med de øvrige ikke sosialistiske partiene i Risør med det mål for øye å få til et bredt politisk samarbeid med flertall i bystyre, formannskap, hovedutvalg og utvalg. Dermed har vi nådd vårt første delmål, nemlig å bygge en politisk plattform, som er nødvendig for senere å kunne nå vårt hovedmål om å “styrke bosetting og næringsutvikling” og andre uttalte delmål.

Risør Venstre vil etablere nye boligområder med god bokvalitet

Årsmøte 2008 blir i så måte et særdeles viktig fora hvor vi skal meisle ut Risør venstres strategi for å nå våre uttalte politiske mål i løpet av fire års perioden. Vi håper derfor at flest mulig av våre sympatisører og velgere, både nye og gamle, vil stille opp og delta med spørsmål og forslag til løsninger til beste for Risør og alle som bor her.

Jan Einar Henriksen sier ofte (etter sin far) “For at noe skal bli gjort, er det noen som må gjøre noe”, og i enkelte tilfeller kan det være deg!

Ta kontakt med oss og bli med i det viktige politiske arbeidet for fremtidens Risør.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**