God Jul og Godt 2008!

Vi i Rogaland Venstre ønsker alle medlemmer, sympatisører og samarbeidspartnere en God Jul og et begivenhetsrikt Kulturhovedstadsår 2008.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Julekort-Rogaland

Takk for samarbeidet gjennom året. Mange har bidratt på ulikt vis, mange har æren for resultatene vi har oppnådd.
Kulturhovedstadsåret som vi når går inn i, er mye en Venstreidé. Vi var med på å gjøre kulturhovedstadsidéen til et politisk mål, gjennom våre folkevalgte i Stavanger, og prosjekter som blant andre ’Norwegian Wood’ og ’Eventyr i landskap’ er som initiert av Venstre.
Vi håper befolkningen får glede av det løftet for kulturen Kulturhovedstadsåret skal være!

Venstre har gjennom 2007 fått sin posisjon reelt styrket i Rogaland. Vi er stolte over den økte oppslutningen rundt i hele fylket. Den flotte oppslutningen i Haugesund og Stavanger gir resultater gjennom mye Venstrepolitikk. Like viktig er det at vi har ny representasjon i Bjerkreim, Gjesdal og Sauda. Disse representantene har direktekontakt med Venstrefolk i fylket og nasjonalt, de har stor innflytelse på vegne av sine kommuner.

Valget i høst gjorde Venstre til det tredje eller fjerde største partiet mange steder. Velgerne har gitt oss tillitt, våre folkevalgte tar det svært alvorlig. Våre folkevalgte skal bruke den økte innflytelsen til sikre flertall for Venstres løsninger innen skolen, de sosiale tjenestene, for miljøet og for de små —og mot byråkratiet.
Året 2008 blir et år der vi håper enda flere medborgere ønsker å bli medlemmer av partiet, mennesker som vil være med på å gjøre Rogaland til det fylket der de radikale og liberale idéene får gjennomslag og der det gjøres noe med miljøutfordringene. Venstrefolk er uttålmodige i forhold til de nødvendige miljøløsningene. Vårt engasjement er unisont, i kommuner, i fylket og gjennom vår representasjon på Stortinget.

Takk for alt gjennom 2007. Vi ønsker dere alle en fredelig jul og et fremgangsrikt nytt år!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**