God Jul!

Vi ønsker alle medlemmer, sympatisører og samarbeidspartnere en God Jul og et begivenhetsrikt Kulturhovedstadsår 2008. Men for de som ikke kan vente, helt til nyåret, blir det Venstretreff også i romjulen, skriver lagets leder i denne hilsenen, der han takker for innsatsen gjennom året.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

En julehilsen til alle i Stavanger Venstre fra lagets nyvalgte leder, Eivind B. Enoksen:

På vegne av styret i Stavanger Venstre vil jeg ønske alle våre medlemmer en god jul.

Vi har lagt bak oss et utrolig travelt, men også morsomt Venstre år. Valgkampen har naturlig nok preget 2007, først med forberedelsene på våren og så med den hektiske innspurten i august og september. Valgkamp er alltid gøy, men det er selvsagt noe ekstra å sitte på valgvaken å se det ene tosiffrede resultatet etter det andre tikke inn fra bydelene. Resultatet ble som kjent 9,3 % og 6 mandater i bystyret. Det hadde ikke vært mulig uten innsatsen fra alle medlemmene har bidratt aktivt i året som har gått. Vi har nå et flott utgangspunkt til å dra Stavangerpolitikken i en mer liberal retning. Tusen takk til alle sammen!

Stavanger Venstre har tradisjonelt en liten romjulssamling på Irishman. Kom innom der torsdag 27.12 og treff andre Venstrefolk. Vi er på plass fra ca. kl 1800.

Ha en riktig god jul!

Eivind Enoksen