Ja til mer fjernvarme i Drammen!

Drammen Venstre ønsker at at det skal legges opp til å gi flere muligheten for å koble seg opp til fjernvarmenettet i Drammen .

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

-Drammen Venstre tar utfordringen fra Gotfred Rygh fra Buskerud SV om å se på mulighetene for å koble opp flere til Drammen Fjernvarmes anlegg, sier Asgeir Osnes, leder i Drammen Venstre og nestleder i bystyrekomite for byutvikling og kultur.

Det var i fylkestingets møte torsdag 13.desember Gotfred Rygh fra talerstolen oppfordret alle Drammenspolitikerne om å ikke la oppkoblingen til Drammen Fjernvarmeanlegg stoppe ved fylkeshuset, men fortsette langs Rosenkrantzgate.

Drammen Venstres mål er at flere skal benytte seg av fjernvarme, og vil jobbe for at muligheten for oppkobling av flere til dette nettet skal inn i energi og miljøplanen som skal lages for Drammen til våren. Vi tar oppfordringen fra Gotfred Rygh på alvor, forsikrer Osnes, og vi er veldig glad for at SV og Venstre har sammenfallende syn i denne saken.

For mer info:

Asgeir Osnes