Venstrekalender oktober-desember 2008

Ta fram kalenderen og skriv opp årsmøte, medlemsmøte og gjerne også bystyremøta. Bla fram i lista under, lista er kronologisk.

Arendal Venstre har faste åpne medlemsmøte kvar mandag kl 1730 dei vekene det er møte i bystyrets komitear for oppvekst, omsorg og kultur, miljø og næring.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Venstre Logo Hamarøy Framtid Pike Optimist Sjarm Jente

Foto: ukjent

Medlemsmøta blir leia av bystyremedlemene Anne Tørå Solsvik og Jan Kløvstad. Sakspapir til bystyret, driftsstyre, planutval og komitear ligg på www.arendal.kommune.no, her. Finn datoane for bystyret som regel 10 dagar etter møtedatoane under her.

På møta våre legg vi vekt på at alle skal kome til orde og få sagt meininga si. Dei to bystyremedlemene må som regel gå vidare til eit felles storgruppemøte med Arbeidarpartiet, Kristeleg folkeparti og Senterpartiet kl 1900. Da held resten av Venstremedlemene fram med meir allmenne politiske saker, ideologidiskusjonar og andre aktuelle spørsmål.

Januar
Mandag 7. januar kl 1800 Årsmøte på Sjøloftet. Vanlege årsmøtesaker, politisk foredrag.
Mandag 14. januar kl 1730-1900 på Arendal kultur- og rådhus – medlemsmøte, bystyresaker og Venstreskole

Februar
Mandag 11. februar kl 1730-1900 på Arendal kultur- og rådhus – medlemsmøte, bystyresaker og Venstreskole

Mars
Mandag 10. mars kl 1730-1900 på Arendal kultur- og rådhus – medlemsmøte, bystyresaker og Venstreskole

April
Mandag 14. april kl 1730-1900 på Arendal kultur- og rådhus – medlemsmøte, bystyresaker og Venstreskole

Mai
Merk: Tysdag 13. mai kl 1730-1900 på Arendal kultur- og rådhus – medlemsmøte, bystyresaker

Juni
Mandag 16. juni kl 1730-1900 på Arendal kultur- og rådhus – medlemsmøte, bystyresaker

August
Mandag 18. august kl 1730-1900 på Arendal kultur- og rådhus – medlemsmøte, bystyresaker

September
Mandag 15. september kl 1730-1900 på Arendal kultur- og rådhus – medlemsmøte, bystyresaker og Venstreskole

Oktober

Mandag 6. oktober kl 1730-1900 på Arendal kultur- og rådhus – medlemsmøte, bystyresaker og Venstreskole

Laurdag 11. oktober kl 1100-1600 på Arendal kultur- og rådhus – åpent Venstremøte med Venstreskolen trinn 1 og kl 1500-1600 PRESENTASJON AV KANDIDATAR TIL STORTINGSLISTA

Mandag 20. oktober kl 1730-1900 på Arendal kultur- og rådhus – medlemsmøte, bystyresaker og Venstreskole

November
Laurdag 1. november kl 1000-1500 Stand på frivillighetsdagen i Arendal kulturhus. Venstres nestleiar Trine Skei Grande er med oss på standen.

Mandag 17. november kl 1730-1900 på Arendal kultur- og rådhus – medlemsmøte, bystyresaker og Venstreskole

Desember
Mandag 8. desember kl 1730-1900 på Arendal kultur- og rådhus – medlemsmøte, bystyresaker og Venstreskole

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**