Tynset venstres hjemmeside aktiv igjen

Det har dessverre ikke vært aktivitet på Tynset venstres hjemmeside siden tidlig i sommer. Nå skal den våkne til live igjen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Web-redaktøren har vært i en slik situasjon at noe har måttet bli prioritert bort. Dette har gått ut over lokallagets hjemmeside. Vi skal prøve å få inn litt stoff framover.

Valget i Tynset ga ikke den framgangen for Venstre som vi hadde forventet. Det ble en liten prosentvis framgang, men Venstre har fortsatt bare en representant i kommunestyret. Dette var en skuffelse. Tynsetlista, sammen med profileringen av SVs Bersvend Salbu som ordførerkandidat, dominerte nyhetsbildet før valget. Venstres Christian F. Steenland, som gjennom hele perioden har vært en svært markant opposisjonspolitiker, forsvant i dragsuget som oppsto omkring Tynsetlista og Salbu.

De to enmannspartiene Venstre og Krf har hatt god kommunikasjon etter valget, og begge partiene samarbeider med Senterpartiet i sammensetning av formannskap. Det ligger an til at Venstres nye representant i kommunestyret, Caspar Schärer, blir 1. vara til Formannskapet. Konstituerende møte i kommunestyret er 23. oktober.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**