Venstre er i posisjon til å ta makten i Odda

Våre velgere har gitt et klart signal om at 56 år med AP styre er nok. Med en ny bygdeliste, som har mobilisert bredt, og som har mer eller mindre identisk program med Venstre i Odda er det svært gledelig at Odda Venstre har gått fram til 10,6 % i kommunevalget. Vi får 3 representanter i det nye kommunestyret.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Vi takker dere som har stemt på oss for tilliten. Vi lover å gjøre vårt beste for deres og Oddas fremtid. Odda Venstres faste kommunestyregruppe blir:

Venstregruppa i Odda

Foto: Signe Kråkevik

Inge Børslien. Tone Eitrheim og Anne Marit Buer.

Vi gikk til valg for å gi dere et nytt og moderne styre. Det valgresultatet dere har gitt oss gir grunnlag for at vi kan være med på å ta makten. Odda Venstre er derfor nå aktivt i gang med forhandlinger for å gi Odda nettopp dette.

Dere skjønner sikkert at vi ikke kan si mer om dette nå, men vent i spenning. i løpet av kort tid håper vi å kunne fortelle dere at Odda har fått nytt styre uten AP, sier Venstres ordførerkandidat i Odda, Inge Børslien.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**