Førde Lufthamn har dei siste åra hatt ein jamnleg auke i trafikkgrunnlaget, og enkelte "populære" avgangar kan vere vanskeleg å få plass på om ein ikkje tingar god tid i førevegen. Med denne utviklinga synest eg diskusjonen om å samle alle flyplasstenestene for Sunnfjord og ytre Sogn i Florø, vil vere ei dårleg løysing for næringslivet både i Fjaler og i omliggande kommunar. Avstandene blir store og reisetida lang. Då kan Flesland med fleire avgangar og destinasjonar vere eit vel så bra alternativ.
Det å kunne nå marknad og kundegrupper, sentrale fagmiljø og samarbeidspartnarar raskt og enkelt, blir stadig viktigare når målet er å utvikle av eit offensivt og framtidsretta næringsliv i utkant-Norge. På min eigen arbeidsplass Elis AS i Dale vart det til dømes i 2006 nytta ca 650 flygingar mellom Oslo og Førde. For dei reisande hos oss er det i tillegg veldig viktig med god regularitet for å kunne korrespondere med andre reisemål utan å måtte vente mange timar på Gardermoen. Det seier det seg sjølv at det kan spøke for Elis si framtid i Fjaler dersom tilbodet på Bringeland blir vesentleg redusert eller lagt ned.
Eg oppmodar difor Avinor i sine langsiktige planar og strategiar om å satse vidare på Førde Lufthamn. Likeså må Avinor ha som målsetting jamleg å kunne oppgradere og modernisere den tekniske instrumenteringa på flyplassen. Dette vil ivareta tryggleiken og gi høg regularitet. I neste omgang vil dette resultere i auka nyttegrad og større inntekter.
Når det gjeld dei politiske utfordringane den komande valperioden, lovar Fjaler Venstre å stø opp om og tale Førde Lufthamn si sak overfor sentrale politiske organ dersom det på ny skulle bli skapt tvil og uvisse om det viktige flytilbodet på Bringeland.
Johnny Haugsbakk
3. kandidat for Fjaler Venstre