700% opp fra februar

Etter lanseringen av nye Internettsider i februar -07 har Drammen Venstre registrert en syvdobling av antallet besøkende til våre hjemmesider. Fra besøkende på våre stands får vi positive tilbakemeldinger på oppdateringen og designet av våre hjemmesider, sier sekretær i Drammen Venstre Tom Hedalen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Nettsidene

Foto: Tore Nilsen

Siden innføringen av nye nettsider i februar har gjennomsnittlig antall besøk pr. døgn syvdoblet seg på Drammen Venstre sine hjemmesider på Internett. I august hadde Drammen Venstres nettsider nær 7 000 besøk, en dobling fra juli. Statistikken viser også at de som besøker sidene bruker dem mer aktivt enn før.

Nettsidene kan nå tilby større bredde i innholdet i form av program, video og brosjyrer. Særlig presentasjon av våre kandidater, valgprogram og visning av videoopptak på nettsidene synes populært.

— I tida fram til valgdagen er det rimelig å vente en enda kraftigere vekst i besøkstallene, sier Tom Hedalen. — Da er det viktig at sidene er oppdaterte og aktuelle. Drammen Venstres nettsider er den viktigste kilden til informasjon om Venstre, vår politikk og våre politikere.

Tom Hedalen

Foto: Asgeir Osnes