Giske Venstre har starta den digitale valkampen!

– Vi trur at mange veljarar, og kanskje særleg ungdom og førstegongsveljarar, nyttar internett til å søke informasjon om dei politiske partia. Vi ønskjer å nå flest mulig med informasjon om Giske Venstre før valet og det er difor viktig for oss å vere tilgjengelig på internett, seier førstekandidat for Giske Venstre, Britt Giske Andersen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Britt Giske Andersen

Foto: Ove Paulsen

– Etter det vi er kjend med, er vi det partiet i Giske som er først ute med ei informativ og oppdatert heimeside. Her vil vi framover mot valet mellom anna leggje ut meir informasjon om listekandidatane våre og artiklar om saker vi er opptekne av, fortsetter Giske Andersen.

Giske Venstre vil samlast kvar torsdag på Hellarstova fram til valet, og for å nå ut til ungdommen har ein òg oppretta ei gruppe på Facebook, og vil mellom anna sende ut invitasjonar til arrangementa via Facebook og e-post. Vi har òg bedt om å få ein link til Giske Venstre si heimeside på sidene til Giske kommune.

Digitale medium har gitt ein ny arena for å diskutere politikk og fremje viktige saker inn til lokalpolitikarane våre, og ved å tilby informasjon og dialog på internett, kan kvar veljar treffe oss når det måtte passe for denne.

– Giske Venstre ønskjer at veljarane skal få muligheita til å bli betre kjend med listekandidatane våre, og det er viktig at veljarane kan finne relevant informasjon på ein enkel måte. Difor er har det vore prioritert for Giske Venstre å også starte den digitale valkampen, avsluttar Britt Giske Andersen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**